Mistrzu zwolnij PZU i Policja apelują do kierowców
fot. KPP Turek
PZU i Policja rozpoczęły kampanię Mistrzu, zwolnij, która ma zmniejszyć liczbę wypadków przez edukację i prewencję. W akcji są spoty w reżyserii Jana Komasy milion naklejek i patrol safety car na ulicach Warszawy.
REKLAMA
PZU i Policja przypominają: zwolnij
PZU wraca z kampanią społeczną Mistrzu, zwolnij. Celem akcji jest budowanie kultury reagowania na niebezpieczne zachowania na drodze oraz zmniejszenie liczby wypadków związanych z nadmierną prędkością. Partnerem kampanii jest Policja.
Dlaczego kampania jest potrzebna
Dane pokazują, że problem wciąż jest aktualny. W 2024 roku na polskich drogach zginęło niemal 1 900 osób, a tegoroczne wakacje przyniosły prawie 350 ofiar śmiertelnych. W ciągu ostatniej dekady ofiar było blisko 25 000. PZU podkreśla także skalę szkód komunikacyjnych: średnio co minutę firma przyjmuje zgłoszenie szkody.
„Kampania Mistrzu, zwolnij wpisuje się w misję ochrony życia i zdrowia Polaków. Chcemy przypomnieć, jak ważne są wyobraźnia i zdrowy rozsądek za kierownicą.” - Tomasz Tarkowski
„Statystyki nie pozostawiają złudzeń. Wciąż zbyt wielu kierowców przekracza prędkość i podejmuje ryzykowne manewry. Potrzebujemy wspólnych działań edukacyjnych i prewencyjnych.” - Roman Kuster
Co obejmuje kampania
- emisja trzech spotów w reżyserii Jana Komasy w telewizji, digitalu i kinach,
- dystrybucja miliona naklejek z hasłem Mistrzu, zwolnij,
- akcje edukacyjne prowadzane wspólnie z Policją podczas kontroli drogowych oraz przez agentów i oddziały PZU,
- widoczne billboardy przy najważniejszych trasach oraz safety car w Warszawie, który jedzie dokładnie z dozwoloną prędkością,
- konkursy z nagrodami umożliwiającymi szkolenie na torze bezpiecznej jazdy.
„Naklejka to prośba i deklaracja. Naklejając ją, dajemy znak, że sprzeciwiamy się brawurze za kierownicą i jeździmy ostrożnie.” - Agnieszka Żebrowska
Jak długo potrwa akcja
Kampania wystartowała 2 września i potrwa do końca miesiąca. Więcej informacji i materiały wideo dostępne są na stronie kampanii PZU oraz w serwisach publicznych.
Materiały wideo:
źródło informacji: KPP Turek / policja.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE









